12 Mayıs 2013 Pazar

Bazen ne yaparsak yapalım mutlu olmayız

İlk yazdığımda biraz kötü oldu sanırım gerçi ben ünlü olmak içinde yazmıyorumki neden bunu anlatıyorum. Sadece dertlerimi anlatmak için yazıyorum belkide okuyan kimi benimle dalga geçiyodur belkide kimide harbi diyip içinde fırtınalar kopmuştur yada ne bileyim işte..Belki beni bilen bilir çok kötü espri yaparım neden mi ? Ben mutlu olamadım ya insanlar mutlu olsun diye kendimi kahrettim yedim bitirdim bazı zamanlarımı ve hiç bir zaman kaale alınmadım çünkü ederinden fazla değer soytarıyı kral eder...

Bakın bana diyorsunuzki anlatmıyosun derdini biz burdayız ya kardeşim sen orda değilsin çünkü bugün anlatsam yarın güleceksin derdime ortak olmayacaksın sen gene SİK ANASINI KANKA BOŞVER diyiceksin öyle değil moruk değil be.Sınıfta neden yalnız oturuyorum biliyomusunuz yalnızlık benim yanımda asla sırıtmaz taşşak yapmaz.Nedenmi kitap okuyorum ? Götü başı dağıtan insanları istemiyorum artık bana gerçek kardeş lazım,açık konuşucam benim Babam ben 7.sınıftayken 3 ay hapis yattı ben gene tektim yalnızlığım en delikanlı kardeşim yanımdaydı ben ağlarken o sırıtmadı bende dedimki ben mutlu olamıyıcam bari insanlar mutlu olsun dedim üzülmesinler ve lisede anladımki kimse için değmez anasını siktiğimin yerinde herkes kendi menfaatinin peşinde.Kimsenin peşinden koşmayan ben bir kıza taptım hiç bir şeyi takmayan ben sadece kendimi bir kıza adadım onun için her şeyi yaptığıma inanıyorum ve aslada kızmıyorum ona,kendime kızıyorum haklı evet çünkü üzmekten başka bişey yapmadım oda seviyor ama olmuyo be kanka üzüyorum her defasında onu çünkü BENİM GEÇMİŞİM OFSAYT ben golü en başta yedim ve bu nerede olursam olayım karşıma çıkacak ve ben genede üzücem o kızı istemedende olsa üzülücek. Evet bana çok ağır geliyo bu ayrılık ama kabullenmem gerekiyo be napayım.Ne kadar kötü olsada ona ileride başkasının dokunduğu hayali olucak bir gün elbet el mahkum moruk.Ve ben böylece yalnızlığımı aldattım 2 ay boyunca ama bak ne oldu gene geldi terketmeyen gene yalnızlık oldu yalandan gülüşlerim oldu bu hep böyle değişmezde değiştiremezsiniz.İnsanlar bence niye yalandan güler biliyomusunuz onlarda benim en başta düşündüğüm gibi hissettiği için insanları mutlu etmek için ve  GEÇMEZ KANKA  ne kadar unut desende geçmez insanları mutlu etmeye çalışırsın kendin üzgünsündür bu hepde böyle sürer ben hayatımda sadece 1 kişiyi mutsuz ettim ondada kendimi harap ettim ve haklıydı çünkü yapabileceğim bişey yok dedim ya 
BENİM GEÇMİŞİM OFSAYT o yüzden ne kadar Duyguya kötü ve ağır konuşssamda kendime kızgınlığımdan bana geçmişte olanları bile bile şans verdi ama ben naptım üzdüm onu kırdım HELAL OLSUN LAN DUYGUYA sahip'de çıktı bana ama biyere kadar çünkü oda haklı yoruldu sanırım haklıda bişeyde diyemem ne olursa olsun çok seveceğim gerçeği değişmeyecek.Ama bazen bunu yazmak bişey değiştirmez tekrar tekrar diyorum ya 

BENİM GEÇMİŞİM OFSAYT


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder